Головна » Статті » Ремонт авто своїми руками » Ремонт двигуна

Як злити охолоджуючу рідину?

Як злити охолоджуючу рідину?         

Одна із значущих систем в автомобілі - система охолодження, оскільки перегрів такої системи може привести до дорогого ремонту. Тому важливо постійно стежити за станом охолоджуючої системи.

У процесі використання автомобіля рідина, яка охолоджує двигун (антифриз, тосол ), потроху втрачає свої охолоджуючі властивості. Це тягне за собою утворення піни в самій охолоджуюваній системі, що призводить до корозії радіаторів, термостата і блоку циліндрів, швидкого зношування деталей водяного насоса. Думаю, що Вам би не хотілося потім робити ремонт і обробку блоків циліндрів. Тому важливо міняти охолоджуючу рідину через певні інтервали часу.

Охолоджуючу рідину не слід зливати, поки двигун гарячий. Це допоможе уникнути опіків. Перед тим, як злити охолоджуючу рідину, необхідно акуратно відкрутити кришку розширювального бачка, поставити кран обігрівача в положення « Опалення » або ручку, яка регулює температуру, на автомобілях, що мають автоматичну систему кондиціонування повітря, в максимальне положення. Потім, щоб злити охолоджуючу рідину, потрібно пересунути відповідну ємність під радіатор і відкрутити зливні пробки.

Шести -циліндрові пробки мають 2 зливні пробки - по одній з кожної їх сторін блоку циліндрів, чотирициліндрові - одну, яка розташована з правого боку блоку циліндрів.

Якщо обігрівач в автомобілі розташований нижче зливних отворів, то потрібно продути шланг за допомогою пилососа. Завдяки цьому антифриз зіллється з "грубки". Якщо власник автомобіля вирішить злити рідину з гарячого двигуна, то йому необхідно, перш за все, акуратно відкрити кришку радіатора або розширювального бачка, а потім вже взятися за відгвинчування зливних пробок.

Після того, як злили охолоджуючу рідину, потрібно промити охолоджуючу систему. Це досить актуально власникам автомобілів, в системі охолодження яких раніше перебувала вода. Певні засоби промивки можуть заливатися в стару рідину, а інші - в воду, спеціально залиту в систему. Двигун після цього заводять і дають можливість попрацювати 10 хвилин, а після заміна триває вже зливом промивки.

 Заключний етап - промивка системи звичайною водою доти, поки не почне виходити тільки чиста вода. Після можна сміливо закрити зливні пробки і залити нову охолоджуючу рідину. Також необхідно перевірити чи повністю система заповнена рідиною чи ні. Для цього повітря віддаляється через дренажний отвір, що знаходиться у верхній точці системи охолодження. Однак не у всіх моделях передбачені такі отвори. Верхній парубок системи в цьому випадку потрібно від'єднати.

При заливі нової охолоджуючої рідини повітря віддаляється. Потім, прогрівши двигун, потрібно знову спустити повітря до відкриття термостата. Якщо шланг прозорий, то можна побачити що виходять із системи охолодження повітряні бульбашки. Як тільки вони зникнуть, можна закрутити дренажний отвір, попередньо долив в бачок по максимуму охолоджуючу рідину.

 Відео - як злити охолоджуючу рідину своїми руками:


Категорія: Ремонт двигуна | Додав: Drager (26.11.2013)
Переглядів: 982 | Рейтинг: 1.0/1

ТОП 10 популярних сьогодні 14.06.2025 статтей


1 місце:

Як підвищити щільність електроліту в акумуляторі?

[Корисні поради водіям]
2 місце:

12 автомобільних міфів від "Руйнівників міфів"

[Новини]
3 місце:

Найпоширеніші пастки ДАІ

[Новини]
4 місце:

Як замінити хрестовину і підвісний підшипник карданного вала на автомобілях ВАЗ

[Ходова частина]
5 місце:

Тюнінг трансмісії ВАЗ

[Тюнінг КПП і ходової]
6 місце:

Євросоюз розробляє секретну зброю проти порушників правил дорожнього руху

[Новини]
7 місце:

Заміна підшипника передньої маточини

[Ходова частина]
8 місце:

Як збільшити кліренс автомобіля?

[Тюнінг КПП і ходової]
9 місце:

Перешикування перед вантажівкою (фурою)

[Корисні поради водіям]
10 місце:

Нові штрафи для водіїв за непристебнутий ремінь безпеки, розмови по телефону та за тонування скла

[Новини]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]