Головна » Статті » Ремонт авто своїми руками » Електрообладнання

Заміна замка запалювання або контактної групи на автомобілях ВАЗ

Як замінити замок запалювання або контактну групу на автомобілях ВАЗ

Замок запалювання ( вимикач запалювання ) на автомобілях Ваз- 2101, Ваз- 2104, Ваз- 2105, Ваз- 2106, Ваз- 2107, а якщо простіше сказати на народній Класиці, замінюють зазвичай у двох випадках.

Перший, це вихід з ладу секрету замка. У цьому випадку, ключ провертається з трудом, підклинює і може просто відмовлятися прокручуватися. Кошти у вигляді ВД-40 або гальмівної рідини дають як правило, тимчасовий результат. Тому заміна замка запалювання неминуча.

Другий привід для заміни - підгорання контактної групи. Якщо підгоріли контакти на фішці, то завести автомобіль буде досить складно, можна два, три, чотири рази повертати ключ в положення "старт" і так не почути звук роботи стартера. Для перевірки, можна взяти " контрольку ", один кінець її підключити до мінусової клеми на акумуляторі, а другий підключити до малої клеми на втягуючому реле або до рознімної фішки 50 проводу. Щоб довго не пояснювати дивимося фотографію.

Далі просимо помічника повернути ключ до упору, в цей час контрольна лампа повинна спалахнути, якщо цього не відбулося, то можна зробити висновок, що немає команди з замка запалювання - контактної групи. Це звичайно не привід змінювати весь замок, можна спробувати замінити тільки контактну групу. Але, досить багато автовласників вирішують міняти все в зборі, виправдовуючи своє рішення такими доводами як - Так простіше і не хочу заморочуватися! і Боязнь купити неякісну запчастину ( читаємо контактну групу) і через це, через короткий проміжок часу знову зіткнутися з проблемою запуску двигуна свого залізного друга. І це правда, купити хорошу контактну групу на Жигулі, досить складно - вибір великий, ціни коливаються від 5 до 25 гривень за штуку і як завжди у всіх в продажу, тільки «фірмові деталі»! Але, навіть якщо Ви вирішили міняти тільки контактну групу, то статтю Вам все одно доведеться прочитати повністю, так як для її заміни доведеться все одно знімати замок запалювання...

Необхідний інструмент: хрестова викрутка, тонке шило або маленька викрутка. Так, це весь " спец " інструмент, який знадобитися Вам при заміні замку запалювання або контактної групи на автомобілях Ваз- 2101, Ваз- 2104, Ваз- 2105, Ваз- 2106, Ваз- 2107, Класика.

Вибір виробника замку запалювання ( вимикача запалювання). Можемо порадити купити замок запалювання виробництва ДААЗ. Перевірено і надійно, скарг немає, та і знайти його на відміну від «Автоарматура», простіше.

Знайти контактну групу, тут ще гірше за величезної кількості підробок. Так що, йдемо на ринок, запитуємо контактну групу і перевіряємо її магнітом (для більшості найдоступніший спосіб не бути обдуреним), хороша контактна група не повинна магнітитися. Головне в цій справі, не гнатися за дешевизною. А, вибір як завжди за Вами.

Опис заміни замка запалювання (вимикача запалювання ) або контактної групи на автомобілях Ваз- 2101, Ваз- 2104, Ваз- 2105, Ваз- 2106, Ваз- 2107, Класика :

1. Обов'язково, знімаємо мінусову клему з акумулятора.

2. Повертаємо ключ в горизонтальне положення, положення " 0 "

3. Відкручуємо 5 кріпильних гвинтів пластмасового кожуха рульової колонки.

4. Далі, знаходимо два гвинти кріплення замка запалювання і відкручуємо їх.

5. Тонким шилом або викруткою натискаємо фіксатор і витягаємо замок на себе .

6. Далі, відключаємо провод або фішку з проводами від замка. Якщо у Вас стоїть така ж фішка як і на фотографії, то можу точно сказати, що це полегшить Вам подальшу роботу. Чому ? Читаємо пункт 9.

7. Якщо Ви змінюєте замок запалювання, то можете підключати дроти і збирати все в зворотній послідовності. Якщо ж, вирішили замінити контактну групу, то далі для Вас.

8. Викруткою піддягаємо стопорне кільце і виймаємо контактну групу. Нову деталь встановлюємо так, щоб збіглися паз на контактній групі і шток на секреті замку запалювання .

9. Після цього, залишається тільки правильно підключити дроти до замка запалювання. Схема підключення замка запалювання ВАЗ 2101-2107 - 50 - червоний (запуск стартера ), 15 - синій з чорною смужкою (запалювання, пічка, інші прилади при включенні запалення), 30 / 1 - коричневий, INT - чорний (харчування на габарити і фари ), 30 - рожевий. Фотографія.

Все, після залишається поставити замок запалювання на місце. Підключити клему до акумулятора, запустити двигун і перевірити чи все працює.

 

Відео - Як замінити замок запалювання на автомобілях ВАЗ:


Категорія: Електрообладнання | Додав: Drager (03.04.2014)
Переглядів: 4277 | Рейтинг: 2.0/1

ТОП 10 популярних сьогодні 15.05.2024 статтей


1 місце:

Аеродинамічний обвіс на автомобіль. Для чого потрібен?

[Зовнішній тюнінг автомобілів]
2 місце:

Система турбонадува Twin Turbo (Biturbo)

[Тюнінг випускної системи]
3 місце:

З 1 січня 2014 року вступив в дію акцизний збір на переобладнані легкові авто

[Новини]
4 місце:

Як обкатати шиповану резину?

[Поради водіям ВЗИМКУ]
5 місце:

Як замінити антифриз?

[Ремонт двигуна]
6 місце:

Як перевірити заряд акумулятора автомобіля?

[Корисні поради водіям]
7 місце:

Як замінити кульову опору ВАЗ 2108-2109?

[Ходова частина]
8 місце:

Як вибрати автомобільний підсилювач звуку?

[Авто Звук]
9 місце:

Спустило колесо в дорозі - що робити?

[Корисні поради водіям]
10 місце:

Пайка радіатора своїми руками

[Різне]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]