Головна » Статті » »»»Тюнінг автомобіля своїми руками » Тюнінг КПП і ходової

У категорії статтей: 7
Показано статтей: 1-7

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тюнінг трансмісії ВАЗ. Як підібрати передавальні числа для КПП?

Більшість технологій, застосовуваних у тюнінгу трансмісії, перевірені в автоспорті. Трансмісія будь-якого, особливо спортивного автомобіля - найважливіший механізм реалізації динамічних характеристик двигуна. Навіть з відносно слабким мотором машина може бути швидкою через правильно підібрані передавальні чисела.

У автоспорті застосовуються синхронізовані (як на "дорожніх" автомобілях) і несинхронізовані ( кулачкові ) коробки передач. За принципом перемикання вони діляться на звичайні (Н-схема) і секвентальні (з послідовним вибором......

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 657 | Додав: Drager | Дата: 12.02.2014 | Коментарі (0)

Спортивне зчеплення - види фрикційних накладок

При тюнінгу двигуна збільшення потужності і, відповідно, крутного моменту часто заходить за 30 % від серійного, що перевищує розрахункове навантаження зчеплення, яке просто починає пробуксовувати і не передавати весь потік потужності від мотора до коліс. Виникає одвічне питання: що робити зі зчепленням? Одина відповідь - міняти!

При форсуванні двигуна зчеплення краще замінити, щоб воно відповідало новим можливостям двигуна, так як серійне зчеплення вже не "тримає". А якщо стартувати з місця при стріт-, драг- рейсингу або в слаломі, то воно взагалі стає одноразовим. Трохи притримав - перетримав - і запахло горілим. Починається процес стрімкого руйнування механізму. Постійно пробуксовує зчеплення сильно нагрівається, а оскільки......
Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 642 | Додав: Drager | Дата: 12.02.2014 | Коментарі (0)

Полегшений маховик на ВАЗ. Що він дає?

На спортивні та тюнінговані автомобілі багато автолюбителів стали встановлювати полегшений маховик двигуна. Що таке полегшений маховик і чи є користь від нього, ми і поговоримо в даній статті.

При тюнінгу двигуна деякі автолюбителі вдаються до заміни стандартного маховика на полегшений. Його основна перевага - це менша вага в порівнянні зі стандартною деталлю. Зменшення ваги складає близько півтора кілограми. Слід пам'ятати, що для зниження ваги маховика видалення зайвого металу з малого радіусу призведе лише до зниження міцності виробу. Необхідно видалити зайвий метал з максимально радіуса маховика. Це знадобитися тим, хто хоче самостійно виготовити полегшений маховик. Для інших, це просто......
Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 644 | Додав: Drager | Дата: 12.02.2014 | Коментарі (0)

Тюнінг ходової частини автомобіля. З чого почати?

Виробники автомобілів постійно варіюють між комфортом за кермом і керованістю автомобіля. Ні для кого не секрет, що чим м'якше підвіска, тим гірше авто тримає дорогу. Заводський баланс практично у всіх випадках йде на користь пом'якшення підвіски. При цьому машина досить непогано тримає дорогу на невеликій швидкості, але абсолютно огидно на високій. Це цілком прийнятно, для серійного автомобіля.

Якщо ми ставимо завдання їздити на більш високих швидкостях, та й більш впевненіше себе почувати при маневруванні по місту доведеться попрацювати над ходовою частиною, і в першу чергу......

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 871 | Додав: Drager | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

Тюнінг коробки передач ВАЗ. З чого почати?

Отже, для найкращої розгінної динаміки трансмісія повинна дозволяти мотору якомога довше працювати в "правій" зоні шкали тахометра. В принципі, домогтися цього нескладно: потрібно лише, щоб передавальні числа кожної з передач були близькі один до одного. Тоді при перемиканні "вгору" обороти впадуть не набагато, мотор знову виявиться "в моменті" і зможе жваво прискорювати автомобіль. "Близькі" ступені коробки допоможуть і при перемиканні "вниз": навіть на відносно високій швидкості в разі......

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 704 | Додав: Drager | Дата: 10.02.2014 | Коментарі (0)

Як збільшити кліренс автомобіля?

Постійно, коли наш автомобіль чіпляє дном багатостраждальні дороги, в голову приходять різні ідеї. Потрібно розглянути одну з них: Як збільшити кліренс автомобіля без втрати хорошої керованості автомобіля.

 Існує кілька способів:

Перший спосіб:

Міжвиткова проставка допомагає збільшити дорожній просвіт завдяки зменшенню стиснення пружини. В результаті здійснюється зменшення робочого ходу амортизатора (пружина практично не стискається і амортизатор практично не працює ), зменшення комфорту їзди, збільшення жорсткості підвіски. Це досить небезпечний спосіб, адже обмежуючи хід амортизатора, обмежується і керованість автомобілем: збільшується гальмівний шлях, збільшується безпека траєкторії на швидкостях і так далі.

Другий спосіб :

Встановлюємо пружину кустарного виробництва або ту пружину, яка не відповідає даній моделі автомобіля. Якщо така пружина........ 

 

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 831 | Додав: Drager | Дата: 18.12.2013 | Коментарі (0)

Тюнінг підвіски ВАЗ своїми руками

Тюнінг підвіски ВАЗ своїми руками - більшість людей думають, що підвіска автомобіля відповідає лише за комфорт пасажирів і водія, але це зовсім не так. Підвіска також необхідна для хорошого входження в повороти. Не було б всіх потрібних амортизувальних деталей - автомобіль б на повороті не повертав, а перевертався. У наш час, є дуже багато способів тюнінгу підвіски ВАЗ власноруч. Наприклад, модернізація стабілізаторів поперечною стійкістю, вставка пружин із збільшеною жорсткістю та інше....

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 1028 | Додав: Drager | Дата: 02.11.2013 | Коментарі (0)