Головна » Статті » Ремонт авто своїми руками » Ходова частина

Як замінити еластичну муфту карданного валу і сальника вторинного валу коробки передач на ВАЗ

Заміна еластичної муфти карданного валу і сальника вторинного валу коробки передач на автомобілях ВАЗ 

Шукаєте відповідь на питання - Як поміняти еластичну муфту на автомобілях Ваз 2101-2107?

Або Вам цікаво дізнатися - Як замінити сальник вторинного валу в коробці передач улюблених Жигулів?

Якщо так, то Ви потрапили за адресою! Саме в цій статті Ви зможете отримати відповіді на Ваші запитання. І сподіваємося, що після прочитання, Ви зможете самостійно замінити і сальник, і еластичну муфту. Адже нічого складного немає, достатньо тільки добре підготуватися до роботи. Але, спочатку визначимося з причинами, через які доведеться брати ключі, молотки, викрутки і лізти під машину.

З сальником, все ясно. Не помітити витік масла, важко. А ось еластична муфта вимагає до себе уваги. Для цього, ліземо під автомобіль, беремо в руку велику викрутку і вставляємо її між фланцем і гумовою частиною муфти. Тягнемо від себе або на себе (кому як зручніше) і перевіряємо цілісність гуми. Якщо Ви побачили «рвану картину», то значить, пора братися за роботу. Ні, звичайно ж, можна і пропустити вище викладене, і не морочитися техоглядом. Дочекатися, коли « еластічку » обірве повністю і тоді тільки - її міняти, але повірте, коли це трапиться (як правило, це трапляється несподівано і в не самий відповідний момент) подальший рух на автомобілі Вам не сподобається. Думка буде одна - Чи зможу я доїхати до СТО (або гаража)? Ну, скажіть, кому потрібні ці гострі відчуття? Ось тому, уважно оглядайте автомобіль самостійно, якщо немає часу і можливості, Довіртесь майстрам, і регулярно проводите технічний огляд автомобіля.

Від вступу переходимо до головного... Спочатку по запчастинах. Сальник вторинного вала (2101-1701210) і еластичну муфту карданного вала для автомобілів Ваз- 2101, Ваз- 2105, Ваз- 2106, Ваз- 2107, Класика слід купувати якісного виробництва. Звертаємо увагу, що на новій еластичною муфті встановлена ​​стяжна стрічка. Її слід знімати, тільки після установки муфти на автомобіль.

Необхідний інструмент

У необхідний арсенал повинні входити: накидні і торцеві ключі на 13, велика викрутка, накидний ( ріжковий ) ключ на 30, молоток, накидні ключі на 19, розтискні кліщі для зняття стопорних кілець. І, не забуваємо заздалегідь, підготувати оправлення для « акуратної » установки сальника КПП. Це може бути обрізок труби з зовнішнім діаметром 55 мм ( перевіряйте по сальнику ) і висотою 80-85 мм. Можна і молотком сальник вкалатити, але не потрібно. Краще постаратися зробити все правильно, і акуратно, для себе адже робите!

Після всіх приготувань, заганяємо автомобіль на оглядову яму або естакаду і приступаємо до роботи - заміни еластичної муфти карданного валу і сальника коробки передач на автомобілях Ваз- 2101, Ваз- 2102, Ваз- 2103, Ваз- 2104, Ваз- 2105, Ваз- 2106, Ваз- 2107, Класика.

Процес заміни муфти карданного валу і коробки передач:

1) Відкручуємо і знімаємо карданний вал.

2) Далі, ключем на 13 відкручуємо страхувальний кронштейн.

3) Відкручуємо і знімаємо кронштейн подушки передач разом з подушкою. Цей і другий пункт не обов'язкові, але для зручності, краще зробити саме так.

4) Ключами на 19 розкручуємо гайки на болтах ( 3 шт.), Якими еластічка кріпиться до фланця КПП. Вибиваємо болти і знімаємо еластичну муфту разом з фланцем. І в більш зручному положенні (наприклад, в лещатах ), розкручуємо інші болти і віднімаємо еластичну муфту від фланця. Встановлюємо нову і ліземо знову під автомобіль, міняти сальник коробки передач (ну, звичайно ж, якщо в цьому є необхідність).

5) Знімаємо гумове кільце ущільнювача. Кліщами знімаємо стопорне кільце. Далі, відгинаємо край фіксуючої шайби . І ключем на 30 починаємо відкручувати гайку кріплення фланця. Відкручуючи її, ми тим самим зрушуємо металеве центрувальне кільце на краю вторинного валу. Але, зняти повністю це кільце таким способом не вийде, вдаємося до допомоги викрутки.

6) Знімаємо фланець і спостерігаємо прекрасну картину. Очищаємо хвостовик коробки передач від бруду і слідів масла. Випресовуєм старий сальник.

7) Оправкою запресовуємо новий сальник.

Перед установкою фланця вторинного вала переконайтеся, що на ньому немає слідів вироблення, раковин і задирав. Якщо є, то краще його замінити відразу, тому що якщо цього не зробити, дуже скоро з його вини сальник знову « потече ».

Збірку проводимо в зворотній послідовності. Гайку фланця затягуємо із зусиллям 7-8 кг, тобто добре затягуємо. Для фіксації фланця використовуємо болт або металевий стрижень відповідного діаметру. Після затяжки, обов'язково загинаємо край шайби. І тільки після повної установки еластичної муфти на автомобіль, можете зняти стяжну стрічку.

Відео – Як замінити еластичну муфту на ВАЗ:


Категорія: Ходова частина | Додав: Drager (07.04.2014)
Переглядів: 2984 | Рейтинг: 0.0/0

ТОП 10 популярних сьогодні 16.05.2024 статтей


1 місце:

Модернізація гальмівної системи автомобіля

[Тюнінг гальмівної системи]
2 місце:

Заміна масла в двигуні

[Ремонт двигуна]
3 місце:

ДАІ планує ввести нову систему фотофіксації автопорушників: прилади працюватимуть без зупинки автомобіля.

[Новини]
4 місце:

Фарбування дисків своїми руками

[Кузовні роботи]
5 місце:

Ксенонові фари. Заміна стандартних ламп на ксенонові.

[Зовнішній тюнінг автомобілів]
6 місце:

Грошима від утилізаційного збору розпоряджатимуться екологи

[Новини]
7 місце:

Як продати автомобіль на запчастини

[Поради щодо купівлі та продажу авто]
8 місце:

Як розпізнати неякісне пальне (бензин)

[Корисні поради водіям]
9 місце:

Перешикування перед вантажівкою (фурою)

[Корисні поради водіям]
10 місце:

Як самостійно обновити карти в навігаторі?

[Корисні поради водіям]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]