Головна » Статті » Тюнінг автомобіля своїми руками » Тюнінг гальмівної системи

Модернізація гальмівної системи автомобіля

Модернізація гальмівної системи автомобіля

Багато дорожньо-транспортних пригод відбуваються через те, що водій втрачає контроль над керуванням транспортного засобу, особливо часто це відбувається при гальмуванні. Модернізація гальмівної системи необхідна у разі збільшення потужності двигуна, а так само в разі постійних рухів на високій швидкості. Модернізація цієї системи найнебезпечніша.Але вона того варта.

Отже, якщо Ви ознайомилися з оглядовим матеріалом по гальмівним системам автомобіля, з Вами можна поговорити і про їх модернізації ( звичайно при такій необхідності).

Почнемо з заміни передніх колодок і дисків (диски вентильовані таіз спеціальною нарізкою ), колодки імпортні посилені.

Ставимо більш потужний вакуумний підсилювач. Чим могутніше підсилювач, тим швидше будуть спрацьовувати гальма. На вітчизняні автомобілі вони зараз продаються. Якщо ж Ви власник машини іноземного виробництва, то, швидше за все, Вам доведеться підбирати з інших авто. До того ж, установка більш потужного підсилювача необхідна, при заміні гальмівних систем на досконаліші ).

Тепер замінимо задні барабанні гальма на дискові. Переваги дискових гальм :

·        При підвищенні температури характеристики дискових гальм досить стабільні, тоді як у барабанних знижується ефективність.

·        Температурна стійкість дисків вище, зокрема, через те, що вони краще охолоджуються.

·        Більш висока ефективність гальмування дозволяє зменшити гальмівний шлях.

·        Менші вага і розміри.

·        Підвищується чутливість гальм.

·        Час спрацювання зменшується.

Зношені колодки просто замінити, на барабанних доводиться робити зусилля на підгонку колодок щоб одягнути барабани.

Близько 70 % кінетичної енергії автомобіля гаситься передніми гальмами, задні дискові гальма дозволяють знизити навантаження на передні диски.

Температурні розширення не впливають на якість прилягання гальмівних поверхонь.

У більшості випадків, якщо у Вас звичайно не задньопривідний автомобіль це досить проста процедура. Єдиний досить великий мінус: це доведеться подумати над переробкою ручного гальма. Знадобитися поміняти маточину, поставити супорт, замінити трубки на шланги, поставити диск, і переналаштувати регулятор тиску. Якщо ж у Вас машина із заднім приводом, то Вам все складніше. У більшості випадків доведеться замінити задній міст. Найпростіше підібрати міст від іншої машини.

Якщо ж Вас хвилює питання збільшення надійності, то можна спробувати переробити гальмівні контури у Вашому автомобілі. А саме зробити їх таким чином:

·        Перший йде на передні гальма

·        Другий і на передні і на задні

У такому вигляді, за будь-яких пошкодженнях одного контуру у Вас будуть передні робочі гальма, що завжди дозволить досить ефективно гальмувати. Правда доведеться подумати як це реалізувати на передньому мосту. Таке рішення існує на наших Москвичах 2141 і Нивах, так що можна запозичити у них !

 

Ще можна поставити АБС (як працює ABS), найпростіше підібрати від тих же іномарок. Її теж необхідно регулювати і налаштовувати. Установка такої штуки на наш автомобіль потребує більш потужного генератора ( багато їсть електрики). І ще будуть проблеми з налаштуванням і встановленням датчиків. Загалом, досить дорога затія.

Також читайте:

·        Установка дискових гальм наавтомобіль ВАЗ

·        Переробка передніх і задніх гальм ВАЗ власними руками

 

·        Як краще гальмувати взимку


Категорія: Тюнінг гальмівної системи | Додав: Drager (20.01.2014)
Переглядів: 751 | Рейтинг: 0.0/0

ТОП 10 популярних сьогодні 14.06.2025 статтей


1 місце:

Перед водінням автомобіля взимку

[Поради водіям ВЗИМКУ]
2 місце:

Як позбутися від забруднень всередині і зовні автомобіля доступними засобами

[Корисні поради водіям]
3 місце:

Заміна головного гальмівного циліндра ВАЗ

[Гальмівна система]
4 місце:

Прокачка гідропідсилювача керма

[Ходова частина]
5 місце:

Як поводитись в заторах на дорозі?

[Корисні поради водіям]
6 місце:

Заміна масла в двигуні

[Ремонт двигуна]
7 місце:

Система турбонадува Twin Turbo (Biturbo)

[Тюнінг випускної системи]
8 місце:

Що таке карбон на авто?

[Зовнішній тюнінг автомобілів]
9 місце:

Як визначити знос коробки перемикання передач (КПП) і відремонтувати

[Трансмісія]
10 місце:

Як замінити хрестовину і підвісний підшипник карданного вала на автомобілях ВАЗ

[Ходова частина]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]