
Модернізація гальмівної системи автомобіля
Багато дорожньо-транспортних пригод відбуваються через те, що водій втрачає контроль над керуванням транспортного засобу, особливо часто це відбувається при гальмуванні. Модернізація гальмівної системи необхідна у разі збільшення потужності двигуна, а так само в разі постійних рухів на високій швидкості. Модернізація цієї системи найнебезпечніша.Але вона того варта.
Отже, якщо Ви ознайомилися з оглядовим матеріалом по гальмівним системам автомобіля, з Вами можна поговорити і про їх модернізації ( звичайно при такій необхідності).
Почнемо з заміни передніх колодок і дисків (диски вентильовані таіз спеціальною нарізкою ), колодки імпортні посилені.
Ставимо більш потужний вакуумний підсилювач. Чим могутніше підсилювач, тим швидше будуть спрацьовувати гальма. На вітчизняні автомобілі вони зараз продаються. Якщо ж Ви власник машини іноземного виробництва, то, швидше за все, Вам доведеться підбирати з інших авто. До того ж, установка більш потужного підсилювача необхідна, при заміні гальмівних систем на досконаліші ).
Тепер замінимо задні барабанні гальма на дискові. Переваги дискових гальм :
· При підвищенні температури характеристики дискових гальм досить стабільні, тоді як у барабанних знижується ефективність.
· Температурна стійкість дисків вище, зокрема, через те, що вони краще охолоджуються.
· Більш висока ефективність гальмування дозволяє зменшити гальмівний шлях.
· Менші вага і розміри.
· Підвищується чутливість гальм.
· Час спрацювання зменшується.
Зношені колодки просто замінити, на барабанних доводиться робити зусилля на підгонку колодок щоб одягнути барабани.
Близько 70 % кінетичної енергії автомобіля гаситься передніми гальмами, задні дискові гальма дозволяють знизити навантаження на передні диски.
Температурні розширення не впливають на якість прилягання гальмівних поверхонь.
У більшості випадків, якщо у Вас звичайно не задньопривідний автомобіль це досить проста процедура. Єдиний досить великий мінус: це доведеться подумати над переробкою ручного гальма. Знадобитися поміняти маточину, поставити супорт, замінити трубки на шланги, поставити диск, і переналаштувати регулятор тиску. Якщо ж у Вас машина із заднім приводом, то Вам все складніше. У більшості випадків доведеться замінити задній міст. Найпростіше підібрати міст від іншої машини.
Якщо ж Вас хвилює питання збільшення надійності, то можна спробувати переробити гальмівні контури у Вашому автомобілі. А саме зробити їх таким чином:
· Перший йде на передні гальма
· Другий і на передні і на задні
У такому вигляді, за будь-яких пошкодженнях одного контуру у Вас будуть передні робочі гальма, що завжди дозволить досить ефективно гальмувати. Правда доведеться подумати як це реалізувати на передньому мосту. Таке рішення існує на наших Москвичах 2141 і Нивах, так що можна запозичити у них !
Ще можна поставити АБС (як працює ABS), найпростіше підібрати від тих же іномарок. Її теж необхідно регулювати і налаштовувати. Установка такої штуки на наш автомобіль потребує більш потужного генератора ( багато їсть електрики). І ще будуть проблеми з налаштуванням і встановленням датчиків. Загалом, досить дорога затія.
Також читайте:
· Установка дискових гальм наавтомобіль ВАЗ
· Переробка передніх і задніх гальм ВАЗ власними руками
· Як краще гальмувати взимку
|