Головна » Статті » Тюнінг автомобіля своїми руками

У розділі матеріалів: 36
Показано матеріалів: 1-20
Сторінки: 1 2 »

Як зробити корпус для сабвуфера своїми руками?

Існує два варіанти покупки сабвуфера - це або придбання готового саба в корпусі, або покупка окремої сабвуферной головки і виготовлення ящика під неї власними силами. У цій статті розглянемо варіант виготовлення корпуса сабуфера своїми руками.

Приступимо до виготовлення ящика для сабвуфера

Для початку потрібно визначитися з формами та розміром корпусу. За замовчуванням будемо вважати, що у вас є креслення вашого майбутнього ящика під саб. До того ж, багато виробників в технічній документації до динаміку пропонують кілька варіантів розмірів корпусів, виходячи з його технічних параметрів. Креслення для ящика під сабвуфер також можна знайти на спеціалізованих авто форумах з автозвуку.

Опреділяємось з матеріалом для ящика. Існує два варіанти, це або MDF, або багатошарова.....

Авто Звук | Переглядів: 795 | Додав: Drager | Дата: 24.02.2014 | Коментарі (0)

Як правильно встановити сабвуфер в автомобіль?

Оригінальний чистий бас не має ні забарвлення, ні спрямованості. Тому важко визначити його джерело. Часто здається, що бас виходить з фронтальних гучномовців. Цю особливість можна успішно використовувати: бас буде чути спереду, хоча сам сабвуфер розташований в багажнику.

Однак нерідко бас не збігається по фазі з середніми частотами фронтальних гучномовців, погана конструкція корпусу сабвуфера веде до утворення піків або провалів, із-за недостатньо грамотного монтажу занадто сильно починають вібрувати навколишні предмети і спереду ми чуємо лише якусь-то частину баса. Крім того, якщо навіть сабвуфер буде встановлений ідеально, але мідвуфера (динамік середніх - низьких частот) - погано, то добитися звучання баса спереду буде досить важко. Розглянемо, як правильно встановити сабвуфер.

Вибір місця розташування сабвуфера

Спереду по центру ( 1 )

Хороша позиція. Гарний зв'язок з фронтальними гучномовцями, сприяє розширенню перехідної частоти. Хоча в автомобілях з обмеженим простором попереду така установка неможлива. Цей спосіб..... 

Авто Звук | Переглядів: 726 | Додав: Drager | Дата: 19.02.2014 | Коментарі (0)

Як вибрати автомобільний підсилювач звуку?

Що, крім вух, потрібно, щоб слухати музику в машині? Правильно - магнітола, колонки і дроти для підключення. Але істинним любителям звучання цього мало. У більш-менш серйозній установці можна зустріти окремий зовнішній підсилювач, і не один. Що ж, спробуємо розібратися, в чому його перевага - попутно позбудемося деяких помилкових оман...

На будь-якому сучасному головному пристрої можна побачити цифри «4 х 50W » або навіть ще більше. Що - хіба це мало? Дивлячись що і як міряти. На магнітолах вказують максимальну потужність, яку, загалом-то, вони можуть видати, але тільки в піку сигналу (протягом короткого часу). При цьому нелінійні спотворення можуть досягати близько 10 %, а то і вище - це вже не музика. Та й «вбити» високочастотну акустику в такому режимі набагато простіше, ніж.....
Авто Звук | Переглядів: 831 | Додав: Drager | Дата: 18.02.2014 | Коментарі (0)

Як правильно встановити твітер (високочастотний динамік) в автомобіль?

Твітер - це автомобільний динамік для відтворення високих частот. Якість його звучання сильно змінюється залежно від кута, під яким він спрямований до слухача. Випромінювані ним високі тони з короткими звуковими хвилями піддаються сильному впливу різного роду віддзеркалень. Якщо в декількох сантиметрах від твітера знаходиться який-небудь предмет, що відображає звук, це відразу позначиться на якості.

Установка твітера (ВЧ днаміка ) - це компроміс, пов'язаний з вибором оптимального кута, і постійна боротьба з відбитками. Якщо нам вдасться встановити твітер під найбільш сприятливим кутом і виключити можливість відображень, значить ми виграли цю боротьбу. Правильна установка твітера важлива як в процесорних аудіо системах, так і .....
Авто Звук | Переглядів: 766 | Додав: Drager | Дата: 18.02.2014 | Коментарі (0)

Тюнінг трансмісії ВАЗ. Як підібрати передавальні числа для КПП?

Більшість технологій, застосовуваних у тюнінгу трансмісії, перевірені в автоспорті. Трансмісія будь-якого, особливо спортивного автомобіля - найважливіший механізм реалізації динамічних характеристик двигуна. Навіть з відносно слабким мотором машина може бути швидкою через правильно підібрані передавальні чисела.

У автоспорті застосовуються синхронізовані (як на "дорожніх" автомобілях) і несинхронізовані ( кулачкові ) коробки передач. За принципом перемикання вони діляться на звичайні (Н-схема) і секвентальні (з послідовним вибором......

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 657 | Додав: Drager | Дата: 12.02.2014 | Коментарі (0)

Спортивне зчеплення - види фрикційних накладок

При тюнінгу двигуна збільшення потужності і, відповідно, крутного моменту часто заходить за 30 % від серійного, що перевищує розрахункове навантаження зчеплення, яке просто починає пробуксовувати і не передавати весь потік потужності від мотора до коліс. Виникає одвічне питання: що робити зі зчепленням? Одина відповідь - міняти!

При форсуванні двигуна зчеплення краще замінити, щоб воно відповідало новим можливостям двигуна, так як серійне зчеплення вже не "тримає". А якщо стартувати з місця при стріт-, драг- рейсингу або в слаломі, то воно взагалі стає одноразовим. Трохи притримав - перетримав - і запахло горілим. Починається процес стрімкого руйнування механізму. Постійно пробуксовує зчеплення сильно нагрівається, а оскільки......
Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 642 | Додав: Drager | Дата: 12.02.2014 | Коментарі (0)

Полегшений маховик на ВАЗ. Що він дає?

На спортивні та тюнінговані автомобілі багато автолюбителів стали встановлювати полегшений маховик двигуна. Що таке полегшений маховик і чи є користь від нього, ми і поговоримо в даній статті.

При тюнінгу двигуна деякі автолюбителі вдаються до заміни стандартного маховика на полегшений. Його основна перевага - це менша вага в порівнянні зі стандартною деталлю. Зменшення ваги складає близько півтора кілограми. Слід пам'ятати, що для зниження ваги маховика видалення зайвого металу з малого радіусу призведе лише до зниження міцності виробу. Необхідно видалити зайвий метал з максимально радіуса маховика. Це знадобитися тим, хто хоче самостійно виготовити полегшений маховик. Для інших, це просто......
Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 644 | Додав: Drager | Дата: 12.02.2014 | Коментарі (0)

Тюнінг ходової частини автомобіля. З чого почати?

Виробники автомобілів постійно варіюють між комфортом за кермом і керованістю автомобіля. Ні для кого не секрет, що чим м'якше підвіска, тим гірше авто тримає дорогу. Заводський баланс практично у всіх випадках йде на користь пом'якшення підвіски. При цьому машина досить непогано тримає дорогу на невеликій швидкості, але абсолютно огидно на високій. Це цілком прийнятно, для серійного автомобіля.

Якщо ми ставимо завдання їздити на більш високих швидкостях, та й більш впевненіше себе почувати при маневруванні по місту доведеться попрацювати над ходовою частиною, і в першу чергу......

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 871 | Додав: Drager | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

Тюнінг коробки передач ВАЗ. З чого почати?

Отже, для найкращої розгінної динаміки трансмісія повинна дозволяти мотору якомога довше працювати в "правій" зоні шкали тахометра. В принципі, домогтися цього нескладно: потрібно лише, щоб передавальні числа кожної з передач були близькі один до одного. Тоді при перемиканні "вгору" обороти впадуть не набагато, мотор знову виявиться "в моменті" і зможе жваво прискорювати автомобіль. "Близькі" ступені коробки допоможуть і при перемиканні "вниз": навіть на відносно високій швидкості в разі......

Тюнінг КПП і ходової | Переглядів: 704 | Додав: Drager | Дата: 10.02.2014 | Коментарі (0)

Як вибрати спортивне сидіння для автомобіля?

Вибір сидінь для авто - процедура індивідуальна і досить складна, зайвий раз говорити не треба. Від медиків та фахівців з ергономіки неодноразово доводиться чути, що всі хвороби йдуть від хребта. Хребет виконує в організмі вкрай важливі функції, а ми протягом всього свого життя безперестанку його " ​​тероризуючи ", заробляємо комплекс найтяжчих захворювань.

Як це не прикро, але умови усередині автомобіля вважаються самими несприятливими для хребта. Незручна поза, високі навантаження, постійна напруга - все це впливає на здоров'я і з роками неминуче наближає водія до інвалідності. Знизити небезпеку виникнення захворювань, пов'язаних з надмірним навантаженням на хребет, все ж можна. Фахівці стверджують що зберегти здоров'я дозволяють, по-перше, правильно підібране сидіння, а по-друге, правильна поза за кермом.

Гоночні сидіння для автомобіля

Гоночні сидіння використовуються в професійному автоспорті і розраховані на найвищі навантаження. Їх особливість - єдиний корпус, що не.......
Тюнінг салону автомобіля | Переглядів: 819 | Додав: Drager | Дата: 07.02.2014 | Коментарі (0)

Система турбонадува Twin Turbo (Biturbo)

Система турбонадува, в якій використовується два турбокомпресори, носить назву Twin Turbo. Спочатку два турбокомпресори застосовувалися для подолання інерційності системи. Надалі область застосування спарених турбокомпресорів розширилася і в даний час дозволяє значно підвищувати вихідну потужність, підтримувати номінальний крутний момент у широкому діапазоні оборотів двигуна, знижувати питомі витрати палива.

Розрізняють три конструктивні схеми системи турбонадува Twin Turbo: паралельну, послідовну і ступінчасту. Схеми розрізняються характеристиками, розташуванням і порядком роботи турбокомпресорів. Роботу турбокомпресорів регулює електронна система управління, що включає вхідні датчики, блок......

Тюнінг випускної системи | Переглядів: 641 | Додав: Drager | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)

Звідки береться полум'я з вихлопної труби автомобіля?

Напевно, багато автолюбителів бачили, як з глушника вихлопної системи тюнінгованного автомобіля вириваються язики полум'я. І це не пов'язано з несправністю двигуна, це робить спеціальний пристрій, який прозвали в народі як "мова дракона". Знайте, викид полум'я призначений лише для ефектності спортивного автомобіля і не позначається на потужності двигуна.

Природно, таке не може статися в звичайному автомобілі - тут вихлопні гази проходять через довгі випускні труби і кілька глушників, встигаючи охолонути. Хоча досвідчені механіки напевно не раз бачили, як «плюється » вогнем не відрегульований після ремонту двигун, на який ще не встановили випускний колектор.

Щоб досягти ефекту викиду полум'я на справній машині, застосовується спеціальний пристрій, завдання якого - підпалити порцію бензину у вихлопній трубі безпосередньо у кінцевій її частині.

Принцип роботи такий: на короткий час відключають кілька свічок двигуна - так, щоб частина бензину, що не згорівши....... 
Тюнінг випускної системи | Переглядів: 743 | Додав: Drager | Дата: 30.01.2014 | Коментарі (0)

Як збільшити об'єм двигуна. Значення R/С

Збільшення об'єму двигуна внутрішнього згорання є найпростішим способом підняти моментні потужності характеристики мотора. Існує декілька можливих варіантів по збільшенню об'єму двигуна ВАЗ- 21083 (і його похідних - ВАЗ 2111, 2112 ).

Перший ( більш « народний » - тому що дешевий) - розточування блоку циліндрів під більший діаметр поршня. Витратна частина - роботи по розточуванню блоку, вартість комплекту поршнів і кілець більшого діаметру.

Перший (більш « народний » - тому що дешевий) - розточування блоку циліндрів під більший діаметр поршня. Витратна частина - роботи по розточуванню блоку, вартість комплекту поршнів і кілець більшого діаметру.....
Тюнінг і форсування двигуна | Переглядів: 994 | Додав: Drager | Дата: 23.01.2014 | Коментарі (0)

Повітряний фільтр нульового опору - нульовик

Найбільш «смачне» у тюнінгованого автомобіля, знаходиться під капотом: налаштований двигун з доопрацьованою системою впуску і випуску, який видає набагато більшу потужність, ніж його серійні побратими. Збільшена потужність вимагає більшої кількості повітря, і, щоб двигун « дихав на повні груди », в 99 випадках зі 100 під капотом Ви побачите повітряний фільтр нульового опору.

Повітряний фільтр нульового опору - одна з деталей, які доповнять грамотний тюнінг автомобіля. Фільтри ці доступні, просто монтуються, їх варіантів не злічити, та й вигляд красивий (для більшості це теж важливо!). Чи потрібен все-таки " нульовик " і який краще придбати?

Призначення фільтра нульового опору

       Якщо спрощено, головна функція стандартного повітряного фільтру - очищення повітря. І, як наслідок, захист від попадання частинок пилу в ЦПГ ( циліндро-поршневу групу) двигуна. Але, отримуючи ефективну фільтрацію повітря, ми втрачаємо в потужності двигуна. Звичайні паперові елементи чинять великий опір повітряному потоку.....
Тюнінг і форсування двигуна | Переглядів: 1216 | Додав: Drager | Дата: 23.01.2014 | Коментарі (0)

Що дає спортивний розподільчий вал (колінвал)?

Установка спортивного розподільчого валу (колінвалу) - один з найпоширеніших видів тюнінгу двигуна. Вали "верхові", "низові" - що це таке і як це працює?

Розподільчий вал - це механічний " мозок " двигуна, що визначає швидкість підйому і тривалість відкриття клапанів, що більшою мірою формує характер роботи двигуна.

Основною характеристикою двигуна автомобіля зазвичай вважають його потужність. Насправді ж вплив на характер автомобіля надає не тільки максимальна потужність, але і крутний момент . Адже найбільшу потужність в стандартному автомобілі можна реалізувати тільки за певних оборотах, близьких до максимальних. "Гарячому" водієві потрібен двигун, який при рушанні з місця і розгоні, не напружуючись, " йде " за педаллю газу. Це забезпечує крутний момент, якщо він досить великий і відносно постійний на низьких і середніх оборотах.

Двигуни ВАЗ з точки зору гонщиків мають істотний недолік - відсутність тяги на низьких частотах обертання колінвалу.

Спортивний колінвал забезпечує оптимальну подачу повноцінного заряду суміші в циліндр...... 
Тюнінг і форсування двигуна | Переглядів: 1031 | Додав: Drager | Дата: 23.01.2014 | Коментарі (0)

Установка дискових гальм на автомобіль ВАЗ

Передні дискові гальма

Зараз на ВАЗах можна зустріти 3 їх види, за варіантами і розмірами гальмівних дисків:

Перший - від автомобілів ВАЗ 8-ї, 9-ї і 10 ( найперша модель ВАЗ- 2110 з карбюраторним ДВС) серій. Він заснований на невеликому, розрахованим на 13- дюймове колесо, невентильованому гальмівному диску. Потрібно відразу відзначити, що цей варіант викликає найбільшу кількість нарікань. Численні тести і випробування показали його малу ефективність при динамічній їзді.

Другий вже від ВАЗ- 21102 і 2111. Ці "диски " також під 13-дюймові колеса ( діаметр диска 239 мм), але вже вентильовані, та їх характеристики безперечно краще.

Третій - найсерйозніший. Гальмівний диск вже великий, розрахований на 14-і колеса, вентильований (діаметр диска 257 мм). За всіма тестами він показує найкращі.......

Тюнінг гальмівної системи | Переглядів: 997 | Додав: Drager | Дата: 20.01.2014 | Коментарі (0)

Переробка передніх і задніх гальм ВАЗ власними руками

Ні для кого не секрет, що гальма на « класиці » завжди бажали б бути кращими. Доведеться нам їх допрацювати при цьому і враховувати варіант « бюджетности », так як можна звичайно говорити про крутих супортах і регуляторах тиску, але за все доведеться заплатити і немало... Для початку Вам буде потрібно замінити головний циліндр, так як створюваний тиск у вітчизняних екземплярах  не блищить характеристиками, та й надійність теж не на висоті.

З недорогих західних аналогів можна скористатися продукцією компанії ATE які донині продовжує випускати на класику практично весь спектр.....

Тюнінг гальмівної системи | Переглядів: 909 | Додав: Drager | Дата: 20.01.2014 | Коментарі (0)

Модернізація гальмівної системи автомобіля

Багато дорожньо-транспортних пригод відбуваються через те, що водій втрачає контроль над керуванням транспортного засобу, особливо часто це відбувається при гальмуванні. Модернізація гальмівної системи необхідна у разі збільшення потужності двигуна, а так само в разі постійних рухів на високій швидкості. Модернізація цієї системи найнебезпечніша. Але вона того варта.

Отже, якщо Ви ознайомилися з оглядовим матеріалом по гальмівним системам автомобіля, з Вами можна поговорити і про їх модернізації ( звичайно при такій необхідності).

Почнемо з заміни передніх колодок і дисків (диски вентильовані та із спеціальною нарізкою ), колодки імпортні посилені........

Тюнінг гальмівної системи | Переглядів: 684 | Додав: Drager | Дата: 20.01.2014 | Коментарі (0)

Виготовлення аеродинамічного обвісу своїми руками 

У даній статті ми розглянемо як самостійно виготовити аеродинамічний обвіс з підручних матеріалів. Хочеться дати пару рекомендацій. Вони непрості, але й не складні.

 Що потрібно:

1. Проект / малюнок того, що будете робити. Я вважаю так, що точності збігу з малюнком не завжди удасться домогтися лише тому, що в момент первісного ліплення будуть виникати нові ідеї.

2. Велика кількість пластичного матеріалу. Мається на увазі......

Зовнішній тюнінг автомобілів | Переглядів: 808 | Додав: Drager | Дата: 25.12.2013 | Коментарі (0)

Яка споживана потужність у HID ламп (ксенонових ламп)?

У середньому ксенонова лампа споживає 35 Вт. Для прикладу галогенна лампа споживає 55 Вт і більше. Світловий потік, що забезпечується ксеноном - 3.000 люменів проти 1.550 у стандартної галогенової лампи потужністю 55 Вт.

 

Який середній термін служби ксенонових ламп?

Середній термін служби ксенонових ламп D2S (R), наприклад, становить порядку 2.800 - 4.000 годин. Гарантований термін служби галогенових 100 - 500 годин.Як переносять ксенонові фари наші дороги?

Висока вібростійкість забезпечується відсутністю нитки розжарювання. Мораль така - ні нитки - нічому обриватися.

 Чи справді оглядовість краща при ксеноновому освітленні?

Так, краще Всі ми знаємо, як важлива оглядовість......
Зовнішній тюнінг автомобілів | Переглядів: 1029 | Додав: Drager | Дата: 25.12.2013 | Коментарі (0)

1-20 21-36