 Як перевірити лямбда-зонд (датчик кисню)? Перша ознака
несправності датчика кисню - це нерівна робота двигуна, ривки,
смикання, передчасна поломка каталізатора, підвищені витрати пального, а також
невідповідність нормам токсичності. За
допомогою цифрового вольтметра, перехідника, а також інструкції від заводу
виробника машини Ви можете перевірити датчик кисню. Провести
діагностику двигуна самому досить просто і швидко. Вся процедура займе у Вас
максимум 15-20 хвилин. Необхідно лише знати основні етапи діагностики Для
початку необхідно перевірити цілісність електричних ланцюгів, випередження
запалювання, напруга в бортовій мережі, роботу системи уприскування і
відсутність зовнішніх механічних пошкоджень. Потім
збільште кількість бензину в суміші: Від
колодки від'єднайте датчик кисню і підключіть його до вольтметра. Збільшити
обороти двигуна до 2 500 тис. За
допомогою пристрою для збагачення горючої суміші штучно збільште зміст бензину
в ній. Це потрібно зробити, таким чином, щоб обороти двигуна впали на 200 об. /
хв. Якщо
у Вас автомобіль з електронним уприскуванням, просто витягніть вакумну трубку з
регулятора тиску і вставте її в магістралі. Датчик
працює правильно в тому випадку, якщо вольтметр досить швидко покаже напругу
0.9 В. Якщо він покаже менше 0.8 В або буде реагувати занадто повільно, то
датчик необхідно замінити. Можна
спробувати провести тест на бідну суміш. За допомогою вакумної трубки зімітуйте
підсмоктування повітря. Якщо в перебігу 1сек. Показники вольтметра впадуть на
0.2 В - кисневий датчик реагує правильно. Якщо ж показник вище зазначеної норми
або реагує повільно датчик необхідно змінювати. Також можна провести тест динамічних режимів.
Необхідно під'єднати датчик до гнізда
Під'єднати
паралельно до гнізда вольтметра. Відновити
нормальну роботу системи. Обороти
двигуна повинні бути в прибудовах 1500 тис. Норма
показника 0.5 В, якщо вольтметр показує інші результати - датчик підлягає
заміні. Якщо
будь-який з цих тестів вказує на несправність датчика кисню або якісь проблеми
в процесі діагностики, необхідно негайно шукати рішення. Якщо залишити проблему
на потім, це може призвести до поломки каталізатора. Також
при проведенні випробування необхідно враховувати, що правильною робота датчика
кисню може бути можливою тільки при досягненні температури 350 С градусів.
Таким чином, тільки через 3 хвилини після запалювання починає працювати
зворотній зв'язок в системах упорскування. Перевірка лямбда-зонду своїми руками - відео:
|