Головна » Статті » Ремонт авто своїми руками » Електрообладнання

Як перевірити датчик Холла?

Як перевірити датчик Холла?

Коли раптом в дорозі без будь-якої причини глухне двигун автомобіля, і немає підозр, що проблема викликана системою живлення, доводиться перевіряти датчик Холла. Несправний датчик - таке буває.

Не обійтися без:

      ·        Вольтметра,

      ·        Контрольної лампи,

      ·        Викрутки,

·        Шматка проводу.

Датчик Холла - це пристрій, заснований на принципі гальваномагнітного явища. Згадане фізичне явище було відкрито досить давно, в 1879 -му році. Застосування безконтактних клавішних перемикачів почалося широко і повсюдно в 70- ті роки минулого століття. У таких перемикачів важливі переваги: ​​вони надійні і довговічні, невеликі за розмірами. Правда, і недолік теж є: датчику постійно необхідна енергія.

При впливі на провідник із струмом магнітного поля в цьому провіднику з'являється різниця потенціалів в поперечному напрямку - так звана ЕРС Холла. Ця ЕРС лише на три вольта менше напруги харчування. Принцип дії датчика нескладний. Наприклад, якщо через напівпровідникову пластинку між двома її сторонами пропустити струм і піднести постійний магніт, можна так створити генератор Холла.

У датчика щілинна конструкція. По одній стороні розташовується напівпровідник. Через напівпровідник при включенні запалення піде струм. На іншій стороні поміщається постійний магніт. У щілині датчика знаходиться екран циліндричної форми із сталі. У екрані є прорізи. Екран повертається, при цьому положення прорізів змінюється, що викликає генеруються магнітним потоком імпульси, які як керуючі сигнали направляються на комутатор. У комутаторі ці імпульси викликають імпульси струму, що подається на первинну обмотку котушки запалювання.

Датчик можна перевірити одним із двох способів. Маючи вольтметр, треба його підключити до проводів, які йдуть від контактів комутатора з номерами « 3 » і « 6 » на датчик. У разі справності датчика, обертання колінчастого вала, рівень напруги на вихідному контакті датчика стрибкоподібно змінюється - воно то мінімально (приблизно 0.4 вольта), то максимально. Такий спосіб дозволяє визначити, чи реагує датчик на обертання коленвала.

Другий спосіб імітує дію справного датчика. При такому способі треба зняти колодку з 3-ма штекерами з трамблера, включити запалювання і спеціально підібраним для цього шматком проводу перемкнути контакти провідників, які йдуть до клем « 3 » і « 6 » на комутаторі. При з'єднанні від високовольтного дроту до центрального проскочить іскра. Не треба довго тримати перемичку, використовуючи її як переривника. При проскакування іскри датчик несправний, інакше шукайте причину в комутаторі або в котушці.

Відремонтувати комутатор, датчик Холла або котушку запалювання в дорозі практично неможливо, багато автомобілістів спеціально возять із собою запасні вузли - для заміни. Замінити датчик теж непросто. Вихід з положення - в покупці «аварійного комутатора» (генератора імпульсів). Хоча б доїдете до автомагазину при поломці комутатора або датчика.

 Як перевірити датчик хола своїми руками - відео:

 


Категорія: Електрообладнання | Додав: Drager (26.11.2013)
Переглядів: 1511 | Рейтинг: 0.0/0

ТОП 10 популярних сьогодні 14.06.2025 статтей


1 місце:

Найбільш продавані авто в Україні в 2013 році

[Новини]
2 місце:

Як правильно мити автомобіль?

[Корисні поради водіям]
3 місце:

Система турбонадува Twin Turbo (Biturbo)

[Тюнінг випускної системи]
4 місце:

Діагностика трансмісії своїми руками

[Трансмісія]
5 місце:

Переробка передніх і задніх гальм ВАЗ власними руками

[Тюнінг гальмівної системи]
6 місце:

Правильна експлуатація турбодвигуна

[Корисні поради водіям]
7 місце:

Як самостійно встановити парктронік

[Поради щодо вибору аксесуарів для авто]
8 місце:

Як прибрати регулятор тиску (колдун) гальм на автомобілях ВАЗ

[Гальмівна система]
9 місце:

Тюнінг спортивного зчеплення автомобіля

[Тюнінг КПП і ходової]
10 місце:

Заміна коліс (шиномонтаж) своїми руками

[Ходова частина]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]