Три смертельні помилки зимового водіння
Беззастережна віра недобросовісній рекламі призводить до катастрофічних наслідків на дорозі.
Шипи біди
Смертельна помилка № 1 - зимова гума «липучка» . Не існує ніякої « липучки » , ніяка шина взимку не прилипає до льоду , снігу або замерзлого асфальту , утворюючи в положенні контакту літо і безпечний коефіцієнт зчеплення . «Липучка» - це таке ж маркетингове заклинання , як «Сік 100 % » на пакеті з компотом . Уміло застосоване слово само домальовує у свідомості стабільну поведінку на дорозі , курсову стійкість та інші технічні подробиці в страшних термінах , суть яких в повній слухняності автомобіля. Чого немає . Будь-яка , навіть шипована гума вимагає навички , звикання , обережності. І ніколи , ні за яких умов не може утримати автомобіль з таким же успіхом , як літня шина на теплому і сухому асфальті. Але молодепокоління чомусь про це не хоче знати і вважає , що раз у нього зимова гума , то вона впорається сама і гальмівний шлях у будь-якій швидкості буде , як завжди ... Адже влітку ці люди зупиняли машину на літній гумі.. Значить , і взимку на зимовій зупинять . І менеджер в салоні говорив про це ж , заклинаючи чарівним словом « липучка » і зомбуючи словосполученням «зимова гума ».
4х4 не для всіх
Смертельна помилка № 2 - повний привід. Не існує схеми повного приводу , що перетворює автомобіль в гарантований всюдихід з фундаментальною стійкістю в будь-якому повороті , на будь-якій дорозі , при будь-якій швидкості . Як і зимова гума , повний привід - лише зручний інструмент , і якщо не вміти ним користуватися , він як мінімум не принесе користі , як максимум - посилить біду. Найпростіший молоток в невмілій руці може трагічно відскочити в лоб , а у вмілій - одним ударом забити цвях по саму шляпку . Молоде покоління вважає , що краща підготовка до зими - повнопривідна машина на зимовій гумі. Після чого за кермом можна продовжувати гратися в літньому стилі , а техніка і технології все зроблять самі. Хіба вони придумані не для цього? Повний привід щось адже підкорює , дарує якусь упевненість і начебто завжди досягає мети (так в рекламі писали ) ... Та й в пошукових системах були ролики про це ж ...
ABS
Смертельна помилка № 3 - ABS . Не існує антиблокувальної системи гальм , що зменшує гальмівний шлях. ABS його збільшує . Влітку , на сухій дорозі , це не так помітно , а багатьом непомітно зовсім. Взимку ABS зупиняє машину метра на три далі звичного , а з великої швидкості - на всі п'ятнадцять , тобто вже в купі чужого заліза і серед розкиданих тіл ... Завдання системи - запобігти блокуванню коліс , щоб машина не пішла юзом і залишилася керованою навіть у разі екстреного гальмування. Водій , вихований людьми , а не комп’ютерами , в подібній ситуації отримує шанс об'їхати перешкоду , нікого не вбити і не загинути самому , решта довірливо помиляються у виборі швидкості , панічно тиснуть на гальма і перед смертю встигають подивуватися результату.
Також читайте:
· Як краще гальмувати взимку
· Що потрібно знати взимку, щоб не було проблем з авто
· Поради водіям як вести себе в умовах «обмеженої видимості»
· Як використовувати запис відеореєстратора в суді?
· Як завести автомобіль в мороз?