Як перевірити автомобільний конденсатор? Сумніваєтеся
в роботі конденсатора? Його можна перевірити самостійно. Існує кілька способів,
як перевірити конденсатор. Для
того щоб перевірити автомобільний конденсатор своїми руками в першу чергу Ви
повинні переконатися в тому, що виробляється іскра в свічках запалювання, саме
за допомогою цієї іскри відбувається займання паливоповітряної суміші в
двигуні, точніше в його циліндрі. Якщо Ви помітили, що вироблені свічками іскри
з'являються не рівномірно або вони слабкого червоного кольору, обов'язково
зверніть увагу на те, як працює розподільник запалювання (трамблер). У
сучасних моделях автомобілів виробники використовують електронний комутатор
замість механічного трамблера. У разі поломки або відмови комутатор змінюється
повністю. На
трамблері кришка зроблена з ебоніту, її необхідно зняти, щоб виявити причину
перебоїв в роботі. За весь час роботи трамблера в кришці можуть з'явитися
мікротріщини, в які потрапляє пил і бруд, що може викликати перебої в передачі
електрики, таким чином, напруга не потраплятиме на свічки запалювання, тобто
буде відбуватися порушення електричного кола. Так
само особливу увагу необхідно приділити зазорам між контактами трамблера і
перевірити конденсатор. Якщо виникає перевищене іскріння, але зазори в нормі,
то проблема полягає в конденсаторі. Для
того щоб перевірити роботу конденсатора необхідний спеціальний прилад який
називається амперметр. Його
досить підключити до контактів, при цьому включити запалювання, а рукою
розмикаючи контакти в трамблері спостерігати за показниками амперметра.
Несправність конденсату існує тоді, коли стрілка амперметра наближена до нуля з
положення розрядки 2-4А. У такому випадку конденсатор слід замінити. Існує ще один спосіб
перевірки конденсатора. За допомогою автомобільної переносної лампочки. Від'єднавши
дроти котушки запалювання і конденсатора від трамблера, підключіть до них
переносну автомобільну лампочку. При цьому уважно стежте за переносною
лампочкою, вона не повинна горіти. Якщо лампочка горить під час включення
запалення, це свідчить про те, що конденсатор не справний. Крім
цього конденсатора є ще один конденсатор в самій системі запалювання
автомобіля. Цей конденсатор виконує функцію зниження перешкод в радіодіапазоні,
місце його розташування в самому генераторі. У
старих автомобілях радіоприймачі надто чутливо реагували на повз проїжджі
вантажівки та легкові автомобілі, це викликало гучний шум. У
сучасних автомобілях такого не відбувається, так як генератори обов'язково
укомплектовані конденсатором.
|