Головна » Статті » Ремонт авто своїми руками » Ремонт двигуна

Як перевірити датчик колінвалу

Як перевірити датчик колінвалу?

Датчик колінвалу відіграє дуже важливу роль у роботі всього автомобіля, тому час від часу його потрібно перевіряти на працездатність. Також такий датчик по іншому називають датчиком синхронізації.

Давайте розглянемо основні проблеми, які можуть виникнути при поломці датчика колінвалу. Перше що може трапитися з вашим авто це втрата потужності. Ваш автомобіль може стати не таким потужним як раніше, що істотно помітно при пересуванні, особливо коли у Вас не виходить розігнати потрібну швидкість. Також поломка датчика може бути причиною не працездатності двигуна. Він просто не буде заводитися. Як бачимо за вищеописаними поломки датчик потрібно перевіряти регулярно і не допускати його поломки.

 Робота датчика відбувається наступним чином: коли включається запалювання, датчик дозволяє синхронізувати подачу палива. Тобто відбувається передача імпульсів в електронному блоці управління.

 Як визначити поломку датчика колінвалу. При поломці Ви відразу ж помітите, що Ваш автомобіль має іншу динаміку розгону. Двигун може працювати таким способом і через іншу поломоку, але коли вони з'являться, приладова дошка покаже CHECK ENGINE. При поломці датчика такого не станеться.

  Ознаки автомобіля при поломці датчика

• Обороти двигуна можуть бути не контрольованими або обороти взагалі не підвищуються;

• Зниження потужності;

• Можливо Ви не зможете завести двигун або ж він не зможе триматися на холостих обертах.

Ці поломки можуть бути не тільки від несправного датчика колінвалу Також бажано перевірити генератор або ремінь ГРМ.

  Перевірка датчика колінвалу

Цей датчик находиться у важкодосяжному місці, так що запасіться терпінням і потрібними приладами. Датчик можна зняти і перевірити двома способами. Перший спосіб : у момент зняття зафіксуйте позначками місце де він був розташований. Огляд датчика колінвалу відбувається візуально, тобто огляд на наявність ушкоджень контактів або корпусу датчика. Після огляду, при виявленні бруду протріть датчик спиртом або бензином. Зверніть увагу що контакти потрібно промити ретельно і вони не повинні мати бруду. Як ми говорили вище, нам знадобляться прибори. У цьому способі нам потрібен Омметр. Застосовуйте його наступним чином: потрібно перевірити опір обмотки, яку датчик виробляє. Якщо омметр показав 550-750 Ом, датчик працездатний.

 Другим способом перевіряти датчик потрібно за наявності спеціальних приладів: Мега омметр, мережевий трансформатор, прилад для вимірювання індуктивності і вольтметр. Для того щоб прилади показали найточніший і правильний результат, потрібно проводити тестування при температурі повітря 20-22 градуси.

 Спочатку перевіряємо індуктивність обмотки на датчику. Працездатний датчик повинен показати 220-400 мГц. Мега омметр використовуємо для перевірки ізоляції, при цьому прилад повинен показати не більше 20 мОм (якщо більше, датчик зламаний).

 Ми розглянули два основні методи перевірки датчика колінвалу. Вам вибирати, який з них вибрати, але якщо Ви виявили що датчик поламаний, ставте новий по мітках, зробленим при демонтажі старого датчика.


Категорія: Ремонт двигуна | Додав: Drager (28.10.2013)
Переглядів: 700 | Рейтинг: 0.0/0

ТОП 10 популярних сьогодні 21.09.2024 статтей


1 місце:

Як прибрати запах сигарет в салоні авто?

[Корисні поради водіям]
2 місце:

Три смертельні помилки зимового водіння

[Поради водіям ВЗИМКУ]
3 місце:

Регулювання рульового редуктора ВАЗ

[Ходова частина]
4 місце:

Як зняти рульову тягу і рульовий наконечник ВАЗ?

[Ходова частина]
5 місце:

Як збільшити об'єм двигуна. Значення R / С

[Тюнінг і форсування двигуна]
6 місце:

Правильна установка ксенонових фар своїми руками

[Електрообладнання]
7 місце:

Верховна Рада схвалила збільшення штрафів за водіння автомобіля в нетверезому стані

[Новини]
8 місце:

Як зняти рульову рейку ВАЗ?

[Ходова частина]
9 місце:

Заміна підшипника передньої маточини

[Ходова частина]
10 місце:

Тюнінг трансмісії ВАЗ

[Тюнінг КПП і ходової]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]