Як правильно "прикурити" автомобіль
1)
Підганяємо автомобіль з зарядженим акумулятором далі « донор », до автомобіля з
розрядженим акумулятором далі « пацієнт», на мінімальну відстань, але так щоб
кузова автомобілів не стикалися.
2)
Глушимо двигун і вимикаємо всіх
споживачів
«донора».
3)
Дістаємо з'єднувальні дроти які повинні бути справними і потужними (з великим
перерізом) і відкриваємо капот автомобілів.
4)
Обов'язково від'єднуємо мінусову клему (-) від акумулятора «пацієнта». Так як
розряджений акумулятор є великим споживачем струму і може розрядити акумулятор
« донора »
5)
Приєднуємо провід від плюсової клеми (+) акумулятора « донора » до плюсової
клеми (+) акумулятора « пацієнта».
6)
Приєднуємо провід від мінусової клеми (-) акумулятора « донора » до блоку
циліндрів або до опори двигуна машини « пацієнта». (Проводи підключаємо окремо, щоб уникнути
короткого замикання, і не повинні стикатися з рухомими частинами двигуна
автомобіля (ременями, вентилятором і т.д.).
7)
Заводимо автомобіль «пацієнта» і даємо йому прогрітися до температури двигуна
не менше 50 градусів і до стійких обертів двигуна (приблизно по часу 5 -10
хвилин).
8)
Після прогріву двигуна автомобіля «пацієнта», не глушивши двигун, приєднуємо назад клему мінуса
на розряджений акумулятор.
9)
Від'єднуємо плюсову клему (+) від акумулятора « пацієнта » та від (+)
акумулятора « донора » (бажано одночасно).
10) Від'єднуємо мінусову клему
(-) від акумулятора « донора » і від маси «пацієнта».
11)
По можливості перевірте бортову
напругу мережі «
пацієнта».
Важливо:
прикурювати акумулятор « пацієнта » з більшою ємністю (А / год ), ніж на 10-15%,
від акумулятора « донора » не рекомендується. Так само номінальні напруги акумуляторів повинні бути рівні.
На замітку
« пацієнтові »: не глушіть
двигун до кінцевого пункту призначення ( будинку або автосервісу ), де
необхідно обов'язково поставити акумулятор на зарядку в теплому місці.