Поліровка кузова автомобіля своїми руками Існують
різні способи реалізації абразивної поліровки - вручну і з використанням
електроінструменту. Скориставшись ними, навіть професійна поліровка автомобіля
стає можливою. Шліфувальна
паста при ручному способі наноситься безпосередньо на безворсову серветку і
потім рівномірно розподіляється по поверхні (при цьому аерозольна поліроль
розпорошується прямо на кузов). Потім для підсушування і подальшої
полімеризації нанесеного складу витримується час - засіб в кінцевому результаті
придбає особливий білястий наліт. Далі проводиться розпилювання спеціальними
круговими рухами чистої серветки аж до появи особливого дзеркального блиску.
Максимальний ефект досягається при реалізації рекомендацій компаній- виробників
поліролі з приводу витрати і часу підсушування. Такий метод використовуємо при
застосуванні шліфувальних складників. Обов'язково
беріть до уваги те, що глибокі подряпини потребують використання спеціальних
електроінструментів. Оптимальним варіантом буде застосування ЕШМ, шліфувальної
ексцентрикової машини, внаслідок руху робочої поверхні або ОШМ - орбітально-шліфувальної. За
відсутності професійних інструментів цілком можна скористатися звичайнісіньким
високооборотним дрилем, оснащеним спеціальною насадкою. Робота
проводиться в два етапи: Етап
перший -
полірування пастою зі спеціальним абразивним складом, необхідним для успішного
видалення грубих подряпин. Етап другий
- шліфування так званої "м'якою" сумішшю для додання особливого
дзеркального блиску. Розглянемо більш докладно перераховані етапи
Спочатку
полірують засобом, використовуючи средньоабразивні компоненти з використанням
твердих кіл. Потім на робочу поверхню поролону для видалення більш глибоких
подряпин наноситься абразивна поліроль. Потім на ОШМ режим виставляється в 2000
об / хв, при цьому машинка переміщається по деталі рівномірно, таким чином,
акуратно відшліфовуючи лакофарбове покриття. Попередньо поролон кола змочується
водою. Частота обертання поліруючої машинки на другому етапі знижується до 1000 об
/ хв і використовується безабразивна паста. При цьому траєкторія руху дриля або
ОШМ виводиться так, щоб кожен наступний шар на попередній не наїжджав, а лягав
паралельно. При цьому рухи потрібно виводити плавно, уникаючи надмірного
стиснення матеріалу полірувального кола. Правильно
проведена відновна поліровка автомобіля додасть вид абсолютно нової, як ніби
тільки випущеної з конвеєра. Разом з тим такий ефект не буде тривалим. На
лакофарбове покриття відразу ж після абразивного шліфування потрібно нанести
особливу захисну поліроль.
|