Головна » Статті » Ремонт авто своїми руками » Трансмісія

Діагностика трансмісії своїми руками

Діагностика трансмісії автомобіля власними руками

Головний обсяг технічних робіт з обслуговування тих чи інших агрегатів трансмісії доводиться на карданну передачу, коробку передач, а також на задній міст. Практика показує, що дані роботи концентрують приблизно 85% від загального числа технічних робіт. 

Таким агрегатам важливо приділяти стрижневу увагу при підборі експлуатаційних технологій діагностування поточного технічного стану. Здійснення оцінки стану трансмісії агрегатів і такого параметра, як діагностика трансмісії автомобіля, не вдаючись до їх розбирання цілком,  можливо по витраті рівня потужності, який необхідний на їх прокручування з призначеною швидкістю, а також по вибіжу, параметрах вібрації, щодо зміни коефіцієнта корисної дії трансмісії, сумарному кутовому зазору. Для того щоб визначити з високою часткою точності втрату потужності в трансмісії транспортного засобу, використовують всілякі динамометричні пристрої, які дозволяють виміряти крутний моменти, які розвиваються автомобільним двигуном на ведучих колесах. Мати відомості про зміни крутного моменту при призначеній швидкості обертання, цілком можливо визначити втрату потужності і коефіцієнт корисної дії. На стендах з біговими барабанами таку потужність визначають по зміні показників потужності електродвигуна при прокручуванні трансмісії з обумовленою швидкістю.

Головний недолік перелічених вище методів зосереджений в низькому рівні точності результатів вимірювань. Тому доводиться фіксувати надзвичайно малі зміни щодо великих потужностей. Крім того, вивчення розвитку руйнувань, що мають місце в зубчастій передачі відображають те, що навіть надзвичайно сильне викришування зубів практично не позначається на коефіцієнті корисної дії передачі. Власне тому можна вважати те, що по втраті потужності параметри оцінювання рівня технічного стану агрегатів трансмісії володіють слабкою інформативністю.

Найбільший практичний інтерес представляють собою методи оцінювання рівня технічного стану агрегатів трансмісії, вироблені за сумарним кутовим зазором, а також за параметрами вібрації. Загальновідомий факт, в парах шестерень сумарний кутовий зазор формується з бічних зазорів деяких сполучень, які входять в кінематичний ланцюг певної передачі.


Категорія: Трансмісія | Додав: Drager (28.10.2013)
Переглядів: 1293 | Рейтинг: 0.0/0

ТОП 10 популярних сьогодні 14.06.2025 статтей


1 місце:

Перешикування перед вантажівкою (фурою)

[Корисні поради водіям]
2 місце:

Повітряний фільтр нульового опору - нульовик

[Тюнінг і форсування двигуна]
3 місце:

З 1 січня 2014 року вступив в дію акцизний збір на переобладнані легкові авто

[Новини]
4 місце:

Як купити автозапчастини через інтернет

[Поради щодо купівлі та продажу авто]
5 місце:

Заміна головного гальмівного циліндра ВАЗ

[Гальмівна система]
6 місце:

Як не можна паркуватися взимку

[Поради водіям ВЗИМКУ]
7 місце:

Як здійснити ремонт бампера своїми руками?

[Кузовні роботи]
8 місце:

Діагностика трансмісії своїми руками

[Трансмісія]
9 місце:

Тонування вікон автомобіля, види тонування. Як вибрати тонувальну плівку?

[Зовнішній тюнінг автомобілів]
10 місце:

Як підвищити щільність електроліту в акумуляторі?

[Корисні поради водіям]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]