
Як прокачати гідропідсилювач керма
Більшість власників автомобілів стикалися з такою проблемою, як неприємний ріжучий слух звук з-під капота машини. Даний звук найчастіше свідчить про те, що в системі гідропідсилювача керма присутня повітряна пробка.Саме про те як прокачати гідропідсилювач керма і позбутися неприємного звуку з під капота і піде розмова в цій невеликій статті.
Отже, насамперед для нормальної роботи гідропідсилювача потрібно перевірити наявність і рівень рідини в головному циліндрі гідропідсилювача. Рівень повинен досягати мітки на горловині. Потім перевірити якість рідини. У ній не повинно спостерігатися якихось сторонніх предметів, домішок або води. Наявність води або сторонніх предметів в рідині легко визначити на око. Масло гідропідсилювача має бути прозорим. При помутнінні рідини в циліндрі, її необхідно замінити.
Перевіривши наявність і стан рідини можна приступати безпосередньо до прокачування гідропідсилювача.
У першу чергу слід знати, що потрапляння повітря в систему відбувається саме в процесі її технічного обслуговування, наприклад при заміні її новою.
Для запобігання потрапляння повітря в систему, рідину слід заливати нешвидко, приблизно 5-6 літрів на хвилину. Такий затік рідини запобігатиме потраплянню повітря у всмоктувальну магістраль гідросистеми. Якщо в ході наповнення бачка рідиною ви помітили наявність у ній бульбашок повітря, необхідно дати їй відстоятися протягом 30-40 хвилин. Це забезпечить вихід повітря з системи.
Щоб уникнути потрапляння бульбашок, фахівці рекомендують заправляти бачок не до мітки, а до кромки горловини. Заливаючи рідину таким чином, ви зможете побачити, що після закінчення 10-15 хвилин її рівень почне знижуватися. Доливати масло необхідно до тих пір, поки його рівень не стабілізується і не займе постійну позначку.
Потім необхідно зупинити двигун, а передню балку встановити на будь-яку жорстку опору.
Після жорсткої установки передньої балки потрібно перемістити кермо до упору вправо, а на корпусі гідропідсилювача керма відкрити штуцер для прокачування. У ході цих маніпуляцій ні в якому разі не можна запускати двигун. Після того як масло перестане пузиритися і піде рівною тонкою смужкою, потрібно повернути кермо до упору вліво і повторити операцію.
Після того як повітря буде видалене, потрібно затиснути штуцер не змінюючи положення керма.
Коли всі процедури будуть завершені, необхідно долити масло до зрізу горловини бачка, а потім повторно перевірити наявність скрипу гідросистеми при поворотах рульового колеса.
Якщо всі операції проведені правильно, то ви перестанете чути неприємний звук з під капота, а гідропідсилювач прослужить вам ще тривалий час.
Як прокачати гідропідсилювач керма - відео:
|