Головна » Статті » Ремонт авто своїми руками » Ходова частина

Прокачка гідропідсилювача керма

Як прокачати гідропідсилювач керма

Більшість власників автомобілів стикалися з такою проблемою, як неприємний ріжучий слух звук з-під капота машини. Даний звук найчастіше свідчить про те, що в системі гідропідсилювача керма присутня повітряна пробка.Саме про те як прокачати гідропідсилювач керма і позбутися неприємного звуку з під капота і піде розмова в цій невеликій статті.

Отже, насамперед для нормальної роботи гідропідсилювача потрібно перевірити наявність і рівень рідини в головному циліндрі гідропідсилювача. Рівень повинен досягати мітки на горловині. Потім перевірити якість рідини. У ній не повинно спостерігатися якихось сторонніх предметів, домішок або води. Наявність води або сторонніх предметів в рідині легко визначити на око. Масло гідропідсилювача має бути прозорим. При помутнінні рідини в циліндрі, її необхідно замінити.

Перевіривши наявність і стан рідини можна приступати безпосередньо до прокачування гідропідсилювача.

У першу чергу слід знати, що потрапляння повітря в систему відбувається саме в процесі її технічного обслуговування, наприклад при заміні її новою.

Для запобігання потрапляння повітря в систему, рідину слід заливати нешвидко, приблизно 5-6 літрів на хвилину. Такий затік рідини запобігатиме потраплянню повітря у всмоктувальну магістраль гідросистеми. Якщо в ході наповнення бачка рідиною ви помітили наявність у ній бульбашок повітря, необхідно дати їй відстоятися протягом 30-40 хвилин. Це забезпечить вихід повітря з системи.

Щоб уникнути потрапляння бульбашок, фахівці рекомендують заправляти бачок не до мітки, а до кромки горловини. Заливаючи рідину таким чином, ви зможете побачити, що після закінчення 10-15 хвилин її рівень почне знижуватися. Доливати масло необхідно до тих пір, поки його рівень не стабілізується і не займе постійну позначку.

Потім необхідно зупинити двигун, а передню балку встановити на будь-яку жорстку опору.

Після жорсткої установки передньої балки потрібно перемістити кермо до упору вправо, а на корпусі гідропідсилювача керма відкрити штуцер для прокачування. У ході цих маніпуляцій ні в якому разі не можна запускати двигун. Після того як масло перестане пузиритися і піде рівною тонкою смужкою, потрібно повернути кермо до упору вліво і повторити операцію.

Після того як повітря буде видалене, потрібно затиснути штуцер не змінюючи положення керма.

Коли всі процедури будуть завершені, необхідно долити масло до зрізу горловини бачка, а потім повторно перевірити наявність скрипу гідросистеми при поворотах рульового колеса.

Якщо всі операції проведені правильно, то ви перестанете чути неприємний звук з під капота, а гідропідсилювач прослужить вам ще тривалий час.

Як прокачати гідропідсилювач керма - відео:

 


Категорія: Ходова частина | Додав: Drager (28.11.2013)
Переглядів: 1994 | Рейтинг: 0.0/0

ТОП 10 популярних сьогодні 11.11.2025 статтей


1 місце:

Як зробити корпус для сабвуфера своїми руками?

[Авто Звук]
2 місце:

УВАГА! ДАІшники потайки роблять на правах дірки і позначають "мажорів"

[Новини]
3 місце:

Що таке каталізатор, його заміна.

[Різне]
4 місце:

Відмовили гальма, що робити?

[Корисні поради водіям]
5 місце:

Найбільш продавані авто в Україні в 2013 році

[Новини]
6 місце:

Як збільшити кліренс автомобіля?

[Тюнінг КПП і ходової]
7 місце:

Як підключити камеру заднього виду?

[Корисні поради водіям]
8 місце:

Євросоюз розробляє секретну зброю проти порушників правил дорожнього руху

[Новини]
9 місце:

Як визначити битий автомобіль?

[Поради щодо купівлі та продажу авто]
10 місце:

Заміна підшипника передньої маточини

[Ходова частина]
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]