Як замінити нижній важель передньої підвіски на автомобілях ВАЗ
Ніжній важіль на автомобілях ВАЗ- 2101, ВАЗ- 2102, ВАЗ- 2104, ВАЗ- 2105, ВАЗ- 2106, ВАЗ- 2107, Жигулі необхідно міняти якщо: важіль зігнутий або на ньому виявлені тріщини (варити важіль не рекомендується), сайлентблоки прокручуються в проушинах. Дану роботу не можна назвати легкою.
Для того, щоб замінити важіль своїми руками, Вам, насамперед, необхідно подумати про інструмент, а потім про вже про запчастини. І це не просто слова. Наприклад: щоб зняти важіль Вам буде потрібно стягнутий знімач для пружин. Без нього можна не тільки не поставити (припустимо безболісно зняти її у Вас вийшло) пружину на місце, але й отримати серйозні травми. Так само, хочеться згадати про знімачі кульових опор і про пристосування для запресовування і випрессовкі сайлентблоків. В принципі останній пункт можна виключити, але тільки в тому випадку, якщо Ви придбаєте нижній важіль у зборі (важіль з нижньою віссю і сайлентблоками ). Але є у цього варіанту, невеликий мінус - ціна.
Необхідний інструмент:
· ріжкові і накидні ключі ( 13, 17, 19, 22 )
· монтування
· молоток
· зубило
· спеціальний ключ для фіксації штока переднього амортизатора
· запчастини
Якщо Ви все-таки купили важіль у зборі, то Вам хвилюватися майже нема про що.
Якщо ні, то давайте розглянемо, що слід купити ще (крім важеля). Перше, два сайлентблоки на нижній важіль ( якщо збираєтеся міняти обидва важеля і правий, і лівий, то доведеться купити чотири сайлентблока). Дві упорні шайби (внутрішні) на вісь нижнього важеля. Сама вісь теж, може піднести сюрприз, тому можна порадити її так само купити, разом з упорними шайбами і гайками.
Процес заміни нижнього важеля передньої підвіски на автомобілях ВАЗ- 2101, ВАЗ- 2102, ВАЗ- 2104, ВАЗ- 2105, ВАЗ- 2106, ВАЗ- 2107, Жигулі:
1. Домкрачувати необхідну сторону і знімаємо колесо.
2. Знімаємо передній амортизатор.
3. Встановлюємо в пружину стягнутий знімач (захопити бажано 5 витків ) і стискаємо її.
4. Тепер можна відкручувати скобу стабілізатор поперечної стійкості, розкручувати гайку нижньої кульової опори і розпресовувати кульовий палець.
5. Віджимаємо важіль вниз і виймаємо пружину.
6. Відкручуємо (ключ на 19) дві гайки кріплення нижнього важеля до балки. І знімаємо важіль. Може, відразу й не вийти зняти важіль. І щоб це виправити, доведеться брати в руки зубило, молоток і монтіровку. Зубило забиваємо між віссю важеля і балкою, що дозволить зірвати прикиплену вісь з болтів. Так, і намагаємося не розгубити регулювальні шайби і запам'ятати з якого боку скільки шайб було.
7. Важіль знято. Далі, якщо важіль у зборі, ставимо його на авто. Якщо ні, то розпрасовуємо знятий важіль, для того, щоб дістати вісь. Після чого, збираємо важіль - встановлюючи вісь і сайлентблоки.
Збірку проводимо в зворотній послідовності. Перед складанням, змащуємо болти балки і шийки осі, наприклад, нігролом. Останніми затягуємо гайки (ключ на 22 ) осі нижнього важеля, на повністю опущеному автомобілі на землю (це необхідно для правильної роботи сайлентблоків).
|