
Як потрібно перевіряти котушку запалювання?
Такий важливий технічний вузол як котушка запалювання є життєво необхідною для хорошої роботи транспортного засобу. У разі її виходу з ладу може статися повна зупинка мотора або ж часткові перебої в його роботі. Прибори всіх автомобілів марки Honda від 2001 року випуску оснащені трамблерною системою запалення. У даній системі котушка запалювання знаходиться у вузлі, який називається трамблером.
Робота трамблерної системи запалювання полягає в наступному. У спеціальний механізм, який зафіксований на голові мотора (даний механізм це і є розподільник, також званий трамблером ) від бортової мережі подається низьковольтне електроживлення. Потім дане харчування, опиняючись на котушці запалювання становиться високовольтним, « вистрілює » за допомогою контактів на кришці розподільника і бігунка в високовольтний провід, на певну свічку запалювання, в циліндр, де знаходяться впускні клапани ( на даному етапі завершується стадія пуску ) і точка стиснення досягає необхідного максимуму. Завдяки цьому процесу в камері згоряння відбувається спалах суміші, що забезпечує роботу двигуна, а, отже, автомобіль може їздити.
Отже, як перевіряти котушку запалювання, яка перестала працювати на трамблерному двигуні ? Фахівці автосервісів « жигулі » без будь-яких сумнівів вам скажуть, - для перевірки працездатності котушки запалювання, необхідно викрутити свічку, дістати високовольтний провід, вкласти в нього свічку, притиснути її до мотора (або до корпусу автомобіля) і завести двигун. Поява іскри між кузовом і свічкою станє підтвердженням працездатності котушки. Але подібний метод становить небезпеку для котушки автомобілів Honda !
Як правило, справна котушка запалювання стає непрацездатною якраз після такого способу !
Проблема полягає в тому, що « просто так » автомобіль може стихнути не тільки через несправність котушки, внаслідок чого, перед тим як перевіряти котушку запалювання, необхідно перевірити інші деталі, що забезпечують нормальну роботу мотора. Варто почати з найпростішого - наявності бензину. Тестувати котушку, яка встановлена в трамблерній системі, поза приміщенням (гаража), не рекомендується. Ті, хто все ж хоче це зробити самостійно, слід дотримуватися наступних правил.
Перш за все, перед тим як перевіряти котушку запалювання, необхідно враховувати два ключових моменти. Даний пристрій виходить з ладу в результаті внутрішнього пошкодження, або внаслідок « пробою » на корпус. Потрібно почати з візуального обстеження, для чого її необхідно витягти з трамблера, розібравши повністю весь вузол. Зробити це досить просто, але, вам знадобиться інструмент (як мінімум викрутка ) та приміщення з дахом, щоб погодні умови не завадили роботі. Отже, котушка витягнута - приступаємо до огляду. Вам потрібно переконатися в тому, що «пробою » на корпусі немає. Візуально це можна визначити за чорним точкам на обмотці, або прямо на корпусі котушки. У разі сильного пробою дана точка походить на «сонечко » чорного кольору. Якщо ви виявили такі ознаки, - можна сміливо купувати нову котушку.
Як перевірити котушку запалювання - відео:
|